ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
Про надання послуг пошуку, підбору, розрахунку, оформлення та продажу послуг страхування які надаються партнерами (страховими компаніями) за допомогою сайту – epolicy.com.ua.

  1. Замовлення послуги
    Сайт надає можливість Клієнтам (Страхувальникам) розрахувати вартість Послуги за вказаними параметрами: вартість Послуги у різних страхових компаній, порівняння вартості послуг, вибір варіантів франшиз, додаткових послуг, програм страхування. Зазначена інформація розміщується на Сайті epolicy.com.ua в зручному вигляді для порівняння та аналізу Послуг. Здійснюючи замовлення послуги через Сайт, Клієнт (Страхувальник) зобов’язаний надати персональну інформацію необхідну для оформлення обраної послуги.
    При замовленні послуги Клієнт (Страхувальник) повинен заповнити необхідні поля на сайті. Якщо Клієнт (Страхувальник) замовив Послугу і не сплатив її протягом граничного терміну, таке замовлення буде автоматично скасовано протягом встановленого Постачальником Послуги терміну. Ніяких штрафів за скасування неоплаченої Послуги не передбачено.
  2. Оплата послуги
    Клієнт (Страхувальник) самостійно вибирає відповідний йому метод оплати Послуги серед можливих для даного виду Послуги. Послуги по оплаті за допомогою платіжних карт міжнародних платіжних систем VISA / MASTERCARD або liqpay.
    Клієнт (Страхувальник) несе повну, одноосібну відповідальність за всі комісійні витрати та інші, визначені банком витрати, які можуть бути додані до вартості емітентом банківської карти. Клієнт (Страхувальник) дає згоду на обробку своїх персональних даних .
    При обраному способі оплати банківською картою Покупець вказує свої платіжні реквізити банківської картки, а саме: номер карти, термін дії, CVV-код. Дана інформація вводиться на захищеній сторінці інтернет еквайрингу і не передається сайту epolicy.com.ua.
    Шахрайство (або його спроби) з банківськими платіжними картами тягнуть за собою відповідальність, відповідно до чинного Законодавства.
  3. Доставка
    Поліс страхування буде надісланий в електронному вигляді на електронну пошту яка вказується страхувальником при заповненні даних.
  4. Права, обов’язки і відповідальність сторін
    Клієнт (страхувальник) має право: користуватися всіма доступними сервісами і інформаційними розділами сайту з метою аналізу, вибору, оформлення, замовлення, оплати або вивчення доступних Послуг.
    Здійснювати Замовлення послуги для третіх осіб або від їхнього імені, тільки якщо він був уповноважений даними особами на вчинення вибору і Замовлення послуги, а також на надання персональних даних, необхідних для Замовлення послуги.
    Клієнт (страхувальник) зобов’язаний: виконувати умови Замовлення послуги, встановлені будь-яким з Постачальників Послуг, з якими він буде співпрацювати в рамках обраної Послуги, включаючи, але не обмежуючись, сплатою всіх страхових платежів у відповідний час, і відповідно до встановлених тарифів, правилами і обмеженнями Постачальника послуги.
    Клієнт (страхувальник) несе відповідальність, та усвідомлює що:
    Всі етапи створення Замовлення послуги: вказані дані для розрахунку вартості, вибір Постачальника послуги, внесення даних страхувальника, вибір методів оплати та інше – це виключно самостійний вибір Клієнта (страхувальника).
    Клієнт (страхувальник) несе повну відповідальність за правильність даних, що вводяться ним при замовленні послуги. Внесена інформація автоматично фіксується на Сайті epolicy.com.ua, і у внутрішній базі Постачальника послуги для подальшого формування Послуги. Клієнти (страхувальники) самі несуть відповідальність за несвоєчасне звернення з претензіями або недотримання передбачених формальностей.
    Адміністрація Сайту має право:
    На свій розсуд, в будь-який момент вносити будь-які зміни на Сайті без спеціального повідомлення або попередження Клієнтів, додавати нові і / або скорочувати наявні Послуги Постачальників, доступні на Сайті сервіси і функціонал, змінювати дизайн, додавати / скорочувати методи оплати доступні Клієнтам для оплати Послуг на Сайті, змінювати вартість надаваних Послуг.
    Без повідомлення Клієнтів призупинити надання послуг на Сайті з метою проведення технічних робіт.
    Виправляти будь-які помилки в вартості Послуг на Сайті (сплачених і несплачених), замовлених за хибною ціною. В даному випадку, якщо це можливо, Клієнтеві буде запропоновано зберегти замовлення з правильною ціною або анулювання Послуги без утримання штрафу. На свій власний розсуд, відмовляти для клієнтів (страхувальників) у доступі до Сайту і пропонованим Послуг, в будь-який час і з будь-яких причин, без пояснень і повідомлення Клієнта.
    Збирати інформацію про замовлення Клієнта на сайті з метою повідомлення Клієнта про спеціальні пропозиції, акції та додаткових послугах, доступних на сайті.
    Пропонувати клієнтам (страхувальникам) платні або безкоштовні додаткові Послуги. Залежно від кроку Замовлення послуги, на якому пропонується додаткова послуга, її вартість або включається в загальну вартість Послуги, або пропонується до оплати окремо.
    Адміністрація сайту зобов’язана:
    Докласти максимум зусиль для обслуговування Клієнтів Сайту належним чином.
    Інформувати Клієнтів про зміну переліку Послуг або про неможливість виконати оплачену Послугу, за умови, що Постачальник послуги своєчасно проінформували про це Адміністрацію Сайту.
    Відмова від відповідальності
    Адміністрація сайту не бере участі в суперечках між клієнтом (страхувальником) і Постачальником Послуги (страховою компанією).
  5. Захист, зберігання і обробка персональних даних.
    Адміністрація сайту використовує загальноприйняті стандарти захисту інформації та персональних даних від втрати, неправильного використання, зміни або знищення.
    На виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» №2297-VI від 01.06.2010 (далі – Закон), при укладанні цього Договору публічної оферти (акцепт оферти), Клієнт надає Адміністрації сайту своє повне необмежене терміном, згоду на обробку його персональних даних * будь-яким способом, передбаченим Законом, з метою здійснення своєї діяльності, пов’язаної з нею фінансово-господарської діяльності, а також відмовляється від письмового повідомлення про включення інформації про нього в базу персональних даних Сайту/ Адміністрації сайту та обраного Постачальника послуги, передачу та / або надання доступу третім особам без отримання додаткової згоди Клієнта. Клієнт підтверджує, що ознайомлений з правами як суб’єкта персональних даних, відповідно до Закону.
    Клієнт надає свою згоду на отримання SMS повідомлень, електронних повідомлень в популярні месенджери і електронних / паперових листів від Сайту / Адміністрації сайту та його партнерів, які здійснювали оформлення послуг.
    Розірвання Договору публічної оферти Адміністрація сайту має право, в будь-який час, на свій власний розсуд, змінювати або редагувати даний Договір публічної оферти без попередження про це Клієнта. Подальше ж використання Клієнтам цього Сайту означає, що Клієнт автоматично прийняв змінений або відредагований Договір публічної оферти.
  6. Дія Договору публічної оферти.
    Договір набуває чинності з моменту його укладення (акцепту оферти) і діє протягом невизначеного часу.
Стати нашим партнером
×
Авторизація
*
*
Генерація паролю